FacebookInstagramTwitterContact

 

Build Brunei Talk Series 2024           >>           Miscellaneous Offences Act 2021           >>           Customs Case           >>           The National Youth Day Award           >>           Certificate Presentation           >>           Beads Exhibition: 1000 Years Media Conference           >>           Academic Discussion           >>           'Tarbiah Ibadah Haji' Closing Ceremony           >>           Doa Selamat for Intending Haj Pilgrims           >>           Reforestation Project Initiative           >>          

 

SHARE THIS ARTICLE




REACH US


GENERAL INQUIRY

[email protected]

 

ADVERTISING

[email protected]

 

PRESS RELEASE

[email protected]

 

HOTLINE

+673 222-0178 [Office Hour]

+673 223-6740 [Fax]

 



Upcoming Events





Prayer Times


The prayer times for Brunei-Muara and Temburong districts. For Tutong add 1 minute and for Belait add 3 minutes.


Imsak

: 05:01 AM

Subuh

: 05:11 AM

Syuruk

: 06:29 AM

Doha

: 06:51 AM

Zohor

: 12:32 PM

Asar

: 03:44 PM

Maghrib

: 06:32 PM

Isyak

: 07:42 PM

 



The Business Directory


 

 



Bahasa Melayu


  Home > Bahasa Melayu


FABD Adakan Majlis Tahlil, Bersungkai


 


 April 19th, 2023  |  07:01 AM  |   147 views

BERAKAS

 

Persatuan Bola Sepak Kebangsaan Brunei Darussalam (FABD) lewat petang hari ini mengadakan Majlis Tahlil dan Bersungkai bagi menyemarakkan lagi bulan Ramadan pada tahun ini.

 

Hadir selaku tetamu kehormat ialah Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan, Yang Berhormat Dato Seri Setia Awang Haji Nazmi bin Haji Mohamad.

 

Majlis dimulakan dengan bacaan Surah Al-Fatihah dan diikuti dengan bacaan Tahlil beramai-ramai yang dipimpin oleh Ahli Eksekutif Komiti FABD, Pengiran Haji Mohd Norhadi bin Pengiran Haji Bongsu dan Awang Haji Adee Suharde bin Haji Muhidin.

 

Pada majlis itu diserikan dengan tazkirah yang disampaikan oleh Ahli Eksekutif Komiti FABD, Pengiran Haji Mohd Norhadi dan diselajurkan dengan penyampaian sumbangan derma khusus buat keluarga Bola Sepak Brunei Darussalam dan diakhiri dengan majlis berbuka puasa.

 

Majlis Bertahlil merupakan aktiviti tahunan yang dilakukan semasa bulan Ramadan dan disedekahkan pahalanya kepada ahli keluarga yang telah kembali ke rahmatullah di samping mengukuhkan hubungan silaturahim antara sesama Ahli FABD.

 

Turut hadir, Setiausaha Tetap (Kesukanan), Kementerian Kebudayaan, Belia dan Sukan (KKBS), Pengiran Mohammad Amirrizal bin Pengiran Haji Mahmud; Setiausaha Tetap (Kemasyarakatan), KKBS, Dayang Hajah Nor Ashikin binti Haji Johari; Timbalan Setiausaha Tetap (Kebudayaan) KKBS, Dr. Siti Norkhalbi binti Haji Wahsalfelah dan Presiden FABD, Pengiran Haji Matusin bin Pengiran Haji Matasan.

 


 

Source:
Ihsan PELITA BRUNEI

by PELITA BRUNEI

 

If you have any stories or news that you would like to share with the global online community, please feel free to share it with us by contacting us directly at [email protected]

 

Related News


Lahad Datu Murder: Remand Of 13 Students Extende

 2024-03-30 07:57:54

China-Russia Relations: What Is Xi Jinping Prepared To Pay For Putin’s War?

 2024-05-16 04:59:31

Royal Mail Owner Poised To Accept £3.5bn Takeover Bid

 2024-05-16 00:10:34