FacebookInstagramTwitterContact

 

Mortgage Costs Rise As Banks Confirm Higher Rates           >>           UK Borrowing Casts Doubt On Pre-Election Tax Cut Prospects           >>           UNRWA: Restart Aid To Palestinian UN Agency, EU Urges           >>           World Book Day Celebration           >>           Russian Deputy Defence Minister Detained For Allegedly Taking Bribes           >>           US Federal Law Driving The Latest Abortion Battle At The Supreme Court           >>           Dozens Of Ethiopians Die After Boat Capsizes Off Djibouti Coast           >>           Ten Dead As Navy Helicopters Collide Mid-Air In Malaysia           >>           Keynote Presentation           >>           Opening Ceremony of SEAMEO CPRN Summit           >>          

 

SHARE THIS ARTICLE




REACH US


GENERAL INQUIRY

[email protected]

 

ADVERTISING

[email protected]

 

PRESS RELEASE

[email protected]

 

HOTLINE

+673 222-0178 [Office Hour]

+673 223-6740 [Fax]

 



Upcoming Events





Prayer Times


The prayer times for Brunei-Muara and Temburong districts. For Tutong add 1 minute and for Belait add 3 minutes.


Imsak

: 05:01 AM

Subuh

: 05:11 AM

Syuruk

: 06:29 AM

Doha

: 06:51 AM

Zohor

: 12:32 PM

Asar

: 03:44 PM

Maghrib

: 06:32 PM

Isyak

: 07:42 PM

 



The Business Directory


 

 



Bahasa Melayu


  Home > Bahasa Melayu


Kejohanan Golf Jemputan BIBD Perdana Ke-7 berakhir


PENGARAH Urusan BIBD, Mubashar Khokhar menyempurnakan penyampaian hadiah kepada salah seorang pemenang Kejohanan Golf Jemputan BIBD Perdana Ke-7. |FOTO : PELITA BRUNEI (Masri Osman)

 


 November 14th, 2016  |  10:39 AM  |   1274 views

BANDAR SERI BEGAWAN

 

Ahad, 13 November. - Awang Haji Azman Latif bin Haji Abd. Aziz, Lai Suan Long, Alfred Sim, Awang Haji Yussop bin Daud, Dayang Hajah Rosemita binti Dato Noordin masing-masing muncul juara Kategori Male Nett, Kategori Male Gross, Kategori Senior Nett, Kategori Senior Gross dan Kategori Female Nett pada Kejohanan Golf Jemputan BIBD Perdana Ke-7 yang berlangsung di Empire Hotel and Country Club, di sini Naib juara dan tempat ketiga Kategori Male Net dirangkul oleh Awang Haji Suhaimie bin Haji Besar dan Pengiran Anak Mohd Basheer bin Pengiran Indera Mahkota Pengiran Anak (Dr.) Kemaludin Al-Haj sementara Pengiran Mohammad Musa dan Awang Shahrin Yusof menyandang naib juara dan tempat ketiga Kategori Male Gross.

 

Bagi Kategori Senior Nett, naib juara diraih oleh Dato Paduka Haji Idris bin Haji Belaman dan Yang Amat Mulia Pengiran Sanggamara Diraja Mejar Jeneral (B) Pengiran Haji Ibnu Baasith mendapat tempat ketiga manakala naib juara dan tempat ketiga Kategori Senior Gross dimenangi oleh Leftenan Kolonel (B) Awang Haji Brahim Jumahat dan Kolonel (B) Awang Haji Mahmod.

 

131116 MASRI4 GOLF

 

PARA pelanggan Perdana dan Korporat Bank Islam Brunei Darussalam (BIBD) ketika hadir dan menyertai Kejohanan Golf Jemputan BIBD Perdana Ke-7 yang berlangsung di The Empire Hotel and Country Club.

 

Seterusnya naib juara dan tempat ketiga Kategori Female Nett disandang oleh Joy Estrella dan Foon Mi Lan.
Hadir menyempurnakan penyampaian hadiah ialah Pengarah Urusan BIBD, Mubashar Khokhar yang juga dalam ucapannya turut menghargai atas penyertaan pelanggan-pelanggan Perdana Privelege Banking dalam kejohanan tersebut.

 

Oleh itu, beliau berharap akan hubungan dan sokongan berterusan para pelanggannya yang telah banyak menyumbang kepada pencapaian dan kejayaan BIBD sepanjang tempoh tahun tersebut.

 

Dalam kesempatan itu, Mubashar Khokhar juga turut mengongsikan sama kecemerlangan yang telah diraih oleh bank berkenaan.

 

Kejohanan persahabatan tersebut didakan untuk merapatkan lagi hubungan yang mesra di antara BIBD dan pelanggannya yang terdiri dari Perdana Privilege Banking, Korporat dan Pelanggan Perbankan Persendirian.

 

Lebih 200 pelanggan Perdana dan Korporat BIBD menyertai kejohanan selama dua hari tersebut.

 

Bagi mengetahui sebarang produk, perkhidmatan dan tawaran promosi BIBD, bolehlah melayari Facebook Page di www.facebook.com/bibdbrunei, BIBD Home Page di www.bibd.com.bn atau berhubung terus di Pusat BIBD di talian 2238181 atau mengunjungi mana-mana cawangan BIBD yang berdekatan.

 


 

Source:
Ihsan PELITA BRUNEI

by Nooratini Haji Abas

 

If you have any stories or news that you would like to share with the global online community, please feel free to share it with us by contacting us directly at [email protected]

 

Related News


Lahad Datu Murder: Remand Of 13 Students Extende

 2024-03-30 07:57:54

Ten Dead As Navy Helicopters Collide Mid-Air In Malaysia

 2024-04-24 07:44:54

Mortgage Costs Rise As Banks Confirm Higher Rates

 2024-04-24 08:19:11