FacebookInstagramTwitterContact

 

China's Tiangong Space Station Damaged By Debris Strike: Report           >>           Wacom's first OLED pen display is also the thinnest and lightest it has ever made           >>           FCC votes to restore net neutrality protections           >>           How Al Pacino's Girlfriend Noor Alfallah Celebrated His 84th Birthday           >>           OpenAI's Sam Altman and other tech leaders join the federal AI safety board           >>           Ellen Degeneres Says She Was "Kicked Out Of Show Business" For Being "Mean"           >>           STUDY: Eating A Junk Food-Filled Diet During Adolescence Could Lead To Long-Term Memory Impairment In Adulthood           >>           Dynamic Duo: Why TURMERIC And BLACK PEPPER Are A Powerful Combination           >>           Prepper Medicine: 7 Natural Pain-Relieving Plants           >>           Mayo Clinic Study Reveals Disturbing Impact Of Puberty Blockers On Testicular Development           >>          

 

SHARE THIS ARTICLE




REACH US


GENERAL INQUIRY

[email protected]

 

ADVERTISING

[email protected]

 

PRESS RELEASE

[email protected]

 

HOTLINE

+673 222-0178 [Office Hour]

+673 223-6740 [Fax]

 



Upcoming Events





Prayer Times


The prayer times for Brunei-Muara and Temburong districts. For Tutong add 1 minute and for Belait add 3 minutes.


Imsak

: 05:01 AM

Subuh

: 05:11 AM

Syuruk

: 06:29 AM

Doha

: 06:51 AM

Zohor

: 12:32 PM

Asar

: 03:44 PM

Maghrib

: 06:32 PM

Isyak

: 07:42 PM

 



The Business Directory


 

 



Bahasa Melayu


  Home > Bahasa Melayu


Sidang Kemuncak CEO Brunei Mei Ini


KETUA Projek ASEAN CEO Summit 2017, Dayang Aya binti Azri semasa berucap pada sidang media yang berlangsung di Restoran RMS Portview. KETUA Projek ASEAN CEO Summit 2017, Dayang Aya binti Azri semasa berucap pada sidang media yang berlangsung di Restoran RMS Portview. KETUA Projek ASEAN CEO Summit 2017, Dayang Aya binti Azri semasa berucap pada sidang media yang berlangsung di Restoran RMS Portview. KETUA Projek ASEAN CEO Summit 2017, Dayang Aya binti Azri semasa berucap pada sidang media yang berlangsung di Restoran RMS Portview. KETUA Projek ASEAN CEO Summit 2017, Dayang Aya binti Azri semasa berucap pada sidang media yang berlangsung di Restoran RMS Portview. Oleh : Marlinawaty Hussin / Foto : Hernie Suliana Haji Othman

 


 April 15th, 2017  |  09:57 AM  |   1424 views

BANDAR SERI BEGAWAN

 

Pendaftaran bagi menyertai Sidang Kemuncak CEO Brunei 2017 yang akan berlangsung pada 10 Mei nanti di Pusat Persidangan Antarabangsa, Berakas, masih lagi dibukakan.

 

Persidangan yang bertemakan 'Memimpin Masa Hadapan Brunei : Ekonomi Inovasi' itu dianjurkan oleh CONFEX Training Services dengan kerjasama Regus Brunei.

 

Para eksekutif termasuk pengurus dan usahawan di negara ini adalah dialu-alukan untuk menyertai persidangan tersebut bagi mengongsikan kaedah terbaik mereka dalam mewujudkan persekitaran yang dapat memupuk inovasi dan kreativiti.

 

Perkara tersebut dijelaskan oleh Ketua Projek Eksekutif CONFEX, Dayang Aya binti Azri pada Sidang Media yang berlangsung di Restoran RMS Portview, di ibu negara, di sini.

 

Menurutnya, persidangan berkenaan akan mengetengahkan sesi pembentangan kertas kerja, sesi soal jawab dan perbincangan panel interaktif yang akan melibatkan penceramah-penceramah daripada para pakar strategi terkemuka dan ahli perniagaan.

 

Antara penceramah yang akan tampil pada persidangan tersebut ialah Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) iFlix Malaysia, Azran Osman-Rani; CEO dan Pengasas Exabytes Group of Companies, Chan See Kiak; Ketua Pemasaran ZALORA Malaysia, Kiriat Argenio; CEO UCSI Consulting Group, Raj Kumar dan Vijayakumar Tangarasan daripada Regus.

 

Dayang Aya memambah, persidangan itu adalah bagi membuka minda peniaga-peniaga di negara ini dan membantu mereka untuk menginovasikan ekonomi dengan mempelajari kemahiran dan strategi daripada penceramah undangan berkenaan.

 

Di samping itu, katanya, ia juga bertujuan untuk mengumpulkan para eksekutif dari syarikat-syarikat di semua industri untuk berkongsi pandangan dan idea.

 

Persidangan itu juga akan menjadi penting dalam kemajuan perniagaan tempatan dan antarabangsa di negara ini, memberikan inspirasi kepada para usahawan dan menggalakkan persaingan bagi mengukuhkan lagi ekonomi negara.

 

Sementara itu, Penolong Projek CONFEX, Dayang Syarifah Liyana binti Masri berkata, pendaftaran untuk menyertai persidangan tersebut mendapat sambutan yang amat menggalakkan, yang mana seramai 60 orang telah pun mendaftar bagi menyertai acara setakat ini.

 

Untuk maklumat lanjut dan pendaftaran Sidang Kemuncak CONFEX Brunei 2017, bolehlah menghubungi melalui talian +673 2651155 atau +673 8282217 atau melalui e-mel '[email protected]'.

 


 

Source:
Ihsan PELITA BRUNEI

by PELITA BRUNEI

 

If you have any stories or news that you would like to share with the global online community, please feel free to share it with us by contacting us directly at [email protected]

 

Related News


Lahad Datu Murder: Remand Of 13 Students Extende

 2024-03-30 07:57:54

Searing Heat Shuts Schools For 33 Million Children

 2024-04-26 01:35:07

US Economic Growth Slows But Inflation Grows

 2024-04-26 07:36:54