FacebookInstagramTwitterContact

 

Eating For Your Eyes: Carrots Deliver Nutrients That Preserve Vision           >>           Diabetic? Eat More Eggs           >>           Protect Your Kids From Pollution-Related Asthma With Vitamin D           >>           Miscellaneous Offences Act 2021           >>           Designs of 'Baju Melayu' Studs           >>           Spectrum Unveil 2024 Exhibition           >>           'People Call Me A Monster For Dyeing My Dog Pink - I Want Him To Match My Outfit'           >>           Number of New Converts Increase           >>           Mum's Horror As Group Text Invite For Daughter's 1st Birthday Party Goes Terribly Wrong           >>           Kid Cudi Engaged To Lola Abecassis Sartore           >>          

 

SHARE THIS ARTICLE




REACH US


GENERAL INQUIRY

[email protected]

 

ADVERTISING

[email protected]

 

PRESS RELEASE

[email protected]

 

HOTLINE

+673 222-0178 [Office Hour]

+673 223-6740 [Fax]

 



Upcoming Events





Prayer Times


The prayer times for Brunei-Muara and Temburong districts. For Tutong add 1 minute and for Belait add 3 minutes.


Imsak

: 05:01 AM

Subuh

: 05:11 AM

Syuruk

: 06:29 AM

Doha

: 06:51 AM

Zohor

: 12:32 PM

Asar

: 03:44 PM

Maghrib

: 06:32 PM

Isyak

: 07:42 PM

 



The Business Directory


 

 



Bahasa Melayu


  Home > Bahasa Melayu


RB Terima Anugerah Pilihan Pelancong Tripadvisor 2018


 


 April 11th, 2018  |  12:12 PM  |   495 views

BANDAR SERI BEGAWAN

 

Syarikat Penerbangan Diraja Brunei (RB) telah diiktiraf sebagai pemenang Anugerah Pilihan Pelancong TripAdvisor 2018 bagi Kelas Ekonomi Pilihan Pelancong - Asia dan Penerbangan Pilihan Pelancong Serantau - Asia.

 

TripAdvisor mengumumkan pemenang anugerah Pilihan Pelancong tahunan untuk syarikat penerbangan kelmarin. Menerusi laman sesawang TripAdvisor menerangkan penilaian syarikat penerbangan utama dunia ditentukan berdasarkan kuantiti dan kualiti ulasan dan penarafan untuk syarikat penerbangan di seluruh dunia yang dikumpulkan selama tempoh 12 bulan. Ulasan tersebut berdasarkan faktor-faktor seperti perkhidmatan pelanggan, kebersihan, daftar masuk dan menaiki pesawat, ruangan untuk kaki, keselesaan tempat duduk, berbaloi bagi nilai wang, hiburan dalam penerbangan termasuk makanan dan minuman.

 

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif RB, Karam Chand, seluruh pasukan di RB amat berbangga dengan pencapaian tersebut dan mereka ingin mengucapkan terima kasih kepada para pelanggan atas sokongan berterusan dan pengiktirafan terhadap peningkatan yang telah dilakukan dalam produk dan perkhidmatan RB.

 

"Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada kakitangan atas dedikasi dan kerja keras ketika di lapangan dan di udara yang membolehkan kami mencapai kejayaan ini. Kami berharap dapat terus mengejutkan dan menggembirakan para pelanggan kami dan memberikan yang terbaik di dunia," ujar Karam Chand.

 

Naib Presiden Kanan dan Pengurus Besar Penerbangan TripAdvisor, Bryan Saltzburg menjelaskan mereka sangat teruja untuk mengiktiraf RB sebagai sebuah syarikat penerbangan kegemaran komuniti TripAdvidor dan yang mampu menyediakan pengalaman terbang terbaik di seluruh dunia.

 

"Memandangkan syarikat penerbangan tersebut memperkenalkan produk tambang terbaru dan pelbagai tawaran dalam penerbangan menjadikan para pelanggan terus menginginkan sebuah syarikat penerbangan yang mampu memberi nilai dan pengalaman berkualiti. Anugerah Pilihan Pelancong adalah sebagai pengiktirafan kepada syarikat penerbangan yang melebihi jangkaan penumpang dan menerima markah tertinggi dari pelancong,"jelas Bryan Saltzburg.

 


 

Source:
Ihsan PELITA BRUNEI

by Pelita Brunei

 

If you have any stories or news that you would like to share with the global online community, please feel free to share it with us by contacting us directly at [email protected]

 

Related News


Lahad Datu Murder: Remand Of 13 Students Extende

 2024-03-30 07:57:54

Sydney Church Stabbing: Australian Bishop Forgives Alleged Attacker

 2024-04-19 00:07:49

Google Sacks Staff Protesting Over Israeli Contract

 2024-04-19 00:33:16