FacebookInstagramTwitterContact

 

Artwork Exhibition           >>           Help Local Entrepreneurs to Expand           >>           Radio DJ needs to be Creative and Proactive           >>           Al-Qur'an Learning has No Age Limit           >>           Fasting 6 Days in Syawal Promises Abundant Rewards           >>           'Avoid Today's Games that contains Elements of Gambling'           >>           Intense Haj Course           >>           MoU Signing           >>           1st Brunei International Wushu Championship, Afternoon           >>           1st Brunei International Wushu Championship, Morning           >>          

 

SHARE THIS ARTICLE




REACH US


GENERAL INQUIRY

[email protected]

 

ADVERTISING

[email protected]

 

PRESS RELEASE

[email protected]

 

HOTLINE

+673 222-0178 [Office Hour]

+673 223-6740 [Fax]

 



Upcoming Events





Prayer Times


The prayer times for Brunei-Muara and Temburong districts. For Tutong add 1 minute and for Belait add 3 minutes.


Imsak

: 05:01 AM

Subuh

: 05:11 AM

Syuruk

: 06:29 AM

Doha

: 06:51 AM

Zohor

: 12:32 PM

Asar

: 03:44 PM

Maghrib

: 06:32 PM

Isyak

: 07:42 PM

 



The Business Directory


 

 



Bahasa Melayu


  Home > Bahasa Melayu


Let’s Raya Kembali Dengan Tema ‘Fashion Meets Tradition’


 


 April 1st, 2023  |  07:54 AM  |   173 views

BERAKAS

 

Acara fesyen eksklusif yang paling dinanti-nantikan kini kembali dengan membawa tema 'Fashion meets Tradition'.

 

Pameran Fesyen Eksklusif Let's Raya Ke-5 dianjurkan oleh Thevent Co. dan akan diadakan di Dewan Plenari dan Dewan Concourse, Pusat Persidangan Antarabangsa (ICC), Berakas dari 13 hingga 16 April 2023 dari 10.00 pagi hingga 10.00 malam setiap hari, kecuali pada Jumaat di mana acara akan bermula dari jam 2.00 petang hingga 10.00 malam.

 

Majlis Menandatangani Perjanjian (MoA) Rakan Kongsi dan peserta Pameran Fesyen Eksklusif Let's Raya Ke-5 telah diadakan hari ini di Dewan Persidangan, ICC, Berakas.

 

Majlis tersebut dihadiri oleh Rakan Kongsi Acara Eksklusif Let's Raya dan wakil Media.

 

Menandatangani bagi pihak Thevent Co. ialah Pengarah Urusan, Awang Hambali bin Pehin Dato Haji Mohd. Salleh. Wakil daripada rakan kongsi acara lain yang menandatangani termasuk dari syarikay-syarikat Cuckoo International, Oregon Systems, IBIC Sdn. Bhd. (Sehat), Aewon Garment & Embroidery, Mixmedia, Brunei Events dan Ranoadidas.

 

Sementara itu, pada sebelah petangnya Sesi Taklimat bersama Rakan Kongsi dan peserta Pameran Fesyen Eksklusif Let's Raya Ke-5 diadakan dan ianya juga diwakili oleh wakil syarikat dan organisasi yang akan mengambil bahagian dalam acara Let's Raya Ke-5 akan datang.

 

Para hadirin diberi taklimat mengenai perkembangan terkini, logistik, maklumat dan peraturan dan peraturan yang berkaitan dengan acara tersebut, selain itu juga penyerahan 'pass' kepada para peserta pameran acara berkenaan.

 

Let's Raya diinspirasikan oleh trend pengguna semasa dan masih berleluasa untuk kemudahan; keinginan untuk menjadi acara sehenti di tempat yang disediakan dalam keanggunan dan kualiti.

 

Jawatankuasa-jawatankuasa Let's Raya akan membawa masuk pelbagai vendor pilihan dan akan mengalu-alukan orang ramai pada acara selama empat hari berlangsung. Pelbagai produk termasuk fesyen, gaya hidup dan makanan akan dikumpulkan dalam acara ini dengan objektif untuk memenuhi keperluan semua pembeli dan vendor yang menawarkan produk terbaik, supaya pengguna dan vendor bersedia untuk musim perayaan iaitu Hari Raya Aidilfitri yang akan menjelang nanti.

 

Jenama fesyen popular juga akan menyertai Let's Raya untuk memanfaatkan sepenuhnya pengalaman membeli-belah Hari Raya bagi semua lapisan masyarakat di negara ini.

 

Selain itu, pengguna juga boleh menikmati perkhidmatan kecantikan dan kesihatan yang disediakan dalam acara Let's Raya yang merangkumi Perkhidmatan Gunting Rambut untuk lelaki, Salun Kecantikan untuk wanita, Henna / Face Painting dan perkhidmatan Photobooth untuk semua orang.

 

Untuk pertanyaan lanjut mengenai Let's Raya, sila hubungi Penganjur Acara, Thevent Co. di +673 7247420 di Facebook di 'Lets Raya' dan Instagram @lets.raya.

 


 

Source:
Ihsan PELITA BRUNEI

by PELITA BRUNEI

 

If you have any stories or news that you would like to share with the global online community, please feel free to share it with us by contacting us directly at [email protected]

 

Related News


Lahad Datu Murder: Remand Of 13 Students Extende

 2024-03-30 07:57:54

Myanmar Stops Men From Working Abroad As War Intensifies

 2024-05-04 00:38:42

Post Office Lawyer Accused Of 'Big Fat Lie'

 2024-05-04 01:08:16